.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ورزش مازندران مشکلم را بازگو کند

شمال نیوز: رئیس هیئت بوکس مازندران درباره برکناری‌اش از هیئت بوکس استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلم را بازگو کند.

 حسین جعفری اظهار داشت: حدود هشت ماه گذشته مجمع عمومی انتخابات هیئت بوکس مازندران با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع برگزار شد و با قاطعیت اعضا مجمع به من رای دادند.

وی افزود: در آن روز اعضا مجمع مرا با قاطعیت به عنوان رئیس هیئت انتخاب کردند حالا به من می‌گویند شما بنا به دلایلی دیگر رئیس نیستید.

رئیس هیئت بوکس مازندران در ادامه از طلب 31 میلیون تومانی خود از هیئت بوکس استان خبر داد و گفت: وقتی برای هیئت از جیبم برای اعزام و مسابقات مختلف خرج می‌کردم، هزینه‌ها را از چه کسی بگیرم.

جعفری از شکایت خود به سازمان بازرسی ورزش اذعان داشت: رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان تا دلایل قانع کننده‌ای را برای برکناری من عنوان نکند، به هیچ عنوان استعفا نمی‌دهم.

وی با اشاره به اینکه شخص جعفری هیچ مشکلی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان ندارد، افزود: در چند سالی که در خدمت  ورزشکاران بوکس در استان بودم بیشتر قهرمانان و مربیان از عملکرد من رضایت دارند و در این مدت جزو هیئت‌های برتر فدراسیون بودیم./فارس

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نصرت الله 26 اسفند 1391
جعفری تا پای جان حمایتت میکنیم رواین مدیران قانون شکن راکم کن که قانون مملکت جمهوری اسلامی را نقض میکنند ازجمله سعادتمند وهاشم جمشید پنامعاون اداره ورزش مازندران
قهرمان بوکس 26 اسفند 1391
حقا این جعفری باعشق به این ورزش رسیدگی کرد واین درست نیست که بدون قانون ایشان خلع پست گردد جمشید پنا که دم ازقانون درفوتبال میزد حالا چرا قانون رازیرپاگذاشته وبوکس مازندران رابه بیراه میبرد
جمشید پناازخدا بترس که انشالله بزودی اه مظلومیت جعفری شما رادربرمیگیرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.144 seconds.